Gyakran Feltett Kérdések

 

Rendelés és Szállítás

 

1. Hogyan tudok rendelést leadni?

A rendelést a weboldalon keresztül tudod leadni. Válaszd ki a kívánt termékeket, tedd őket a kosárba, majd kövesd a fizetési és szállítási lépéseket.

 

2. Mennyi idő alatt érkezik meg a csokoládé?

A szállítás általában 2–5 munkanapot vesz igénybe belföldön. Ünnepi időszakban ez hosszabb is lehet.

 

3. Milyen szállítási módok érhetők el?

Futárszolgálattal és személyes átvétellel is kérhető a rendelés.

 

4. Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás díja 1 990 Ft, de 20 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.

 

5. Lehetőség van-e nemzetközi szállításra?

Egyelőre nem, jelenleg csak Magyarországon belül vállalunk szállítást. A nemzetközi szállítás lehetősége kidolgozás alatt van.

 

6. Kaphatok számlát a vásárlásról?

Természetesen, minden rendelésről elektronikus számlát állítunk ki, amelyet a rendelés visszaigazolásával együtt küldünk el neked.

 

 

Fizetés

 

7. Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Bankkártyás fizetés a BARION online fizetési rendszerén keresztül , utánvét, előre utalás is elérhető.

 

8. Biztonságos a fizetés a webshopban?

Igen, webáruházunk SSL tanúsítvánnyal és biztonságos fizetési rendszerekkel működik.

 

 

Termékek

 

9. Tartalmaznak a csokoládék allergéneket?

Minden terméknél részletes allergén-információt feltüntetünk. Ha bármiben bizonytalan vagy, kérdezz bátran!

 

10. Milyen típusú csokoládékat kínáltok?

Kínálatunkban megtalálhatóak tej-, ét- és fehércsokoládék, kézműves különlegességek, csokoládé trüffelek, drazsék, mártott gyümölcsök valamint cukormentes és vegán termékopciók is.

 

11. Lejárati idő szerepel a termékeken?

Igen, minden csokoládén szerepel a minőségmegőrzési idő. Minden tőlünk telhető megteszünk, hogy vásárlóinkat a legfrissebb termékekkel szolgáljuk ki.

 

12. Vannak cukormentes vagy vegán csokoládéitok?

Igen, kínálunk cukormentes és vegán csokoládékat is. Keresd a speciális jelöléseket a termékleírásokban.

 

13. Hogyan tároljam a csokoládét a megőrizze a minőségét?

A csokoládét hűvös, száraz helyen, közvetlen napfénytől és erős illatoktól távol javasolt tárolni, ideálisan 15-20°C között. Hűtőben ne tárold, mert az kifakíthatja a felületét és megváltoztathatja az ízét.

 

 

Ajándékozás

 

14. Tudok ajándékba rendelni?

Igen, megadhatsz külön szállítási címet. Ajándék csomagolási opció jelenleg nem elérhető, dolgozunk rajta, hogy mihamarabb biztosítani tudjuk.

 

15. Küldtök számlát a csomagba?

A számlát elektronikus úton küldjük, így az ajándékcsomagban nem lesz benne, ha előre jelezted, hogy ajándékként szeretnéd küldeni a csomagot.

 

 

Visszaküldés és Panaszkezelés

 

16. Mi a teendő, ha sérült terméket kaptam?

Kérjük, küldj fotót a sérült termékről és a csomagolásról ügyfélszolgálatunknak, és rövid időn belül felvesszük veled a kapcsolatot a megoldás érdekében.

 

17. Visszaküldhetem a csokoládét, ha meggondoltam magam?

Élelmiszer esetén higiéniai okokból nem tudunk visszavételt biztosítani, kivéve ha a termék hibás vagy sérült.

 

 

Kapcsolat

 

18. Hogyan tudom felvenni veletek a kapcsolatot?

Elérhetőségeink megtalálhatók a “Kapcsolat” menüpont alatt. E-mailben és telefonon is állunk rendelkezésedre.