Rendelés és Szállítás
1. Hogyan tudok rendelést leadni?
A rendelést a weboldalon keresztül tudod leadni. Válaszd ki a kívánt termékeket, tedd őket a kosárba, majd kövesd a fizetési és szállítási lépéseket.
2. Mennyi idő alatt érkezik meg a csokoládé?
A szállítás általában 2–5 munkanapot vesz igénybe belföldön. Ünnepi időszakban ez hosszabb is lehet.
3. Milyen szállítási módok érhetők el?
Futárszolgálattal és személyes átvétellel is kérhető a rendelés.
4. Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás díja 1 990 Ft, de 20 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.
5. Lehetőség van-e nemzetközi szállításra?
Egyelőre nem, jelenleg csak Magyarországon belül vállalunk szállítást. A nemzetközi szállítás lehetősége kidolgozás alatt van.
6. Kaphatok számlát a vásárlásról?
Természetesen, minden rendelésről elektronikus számlát állítunk ki, amelyet a rendelés visszaigazolásával együtt küldünk el neked.
⸻
Fizetés
7. Milyen fizetési módokat fogadtok el?
Bankkártyás fizetés a BARION online fizetési rendszerén keresztül , utánvét, előre utalás is elérhető.
8. Biztonságos a fizetés a webshopban?
Igen, webáruházunk SSL tanúsítvánnyal és biztonságos fizetési rendszerekkel működik.
⸻
Termékek
9. Tartalmaznak a csokoládék allergéneket?
Minden terméknél részletes allergén-információt feltüntetünk. Ha bármiben bizonytalan vagy, kérdezz bátran!
10. Milyen típusú csokoládékat kínáltok?
Kínálatunkban megtalálhatóak tej-, ét- és fehércsokoládék, kézműves különlegességek, csokoládé trüffelek, drazsék, mártott gyümölcsök valamint cukormentes és vegán termékopciók is.
11. Lejárati idő szerepel a termékeken?
Igen, minden csokoládén szerepel a minőségmegőrzési idő. Minden tőlünk telhető megteszünk, hogy vásárlóinkat a legfrissebb termékekkel szolgáljuk ki.
12. Vannak cukormentes vagy vegán csokoládéitok?
Igen, kínálunk cukormentes és vegán csokoládékat is. Keresd a speciális jelöléseket a termékleírásokban.
13. Hogyan tároljam a csokoládét a megőrizze a minőségét?
A csokoládét hűvös, száraz helyen, közvetlen napfénytől és erős illatoktól távol javasolt tárolni, ideálisan 15-20°C között. Hűtőben ne tárold, mert az kifakíthatja a felületét és megváltoztathatja az ízét.
⸻
Ajándékozás
14. Tudok ajándékba rendelni?
Igen, megadhatsz külön szállítási címet. Ajándék csomagolási opció jelenleg nem elérhető, dolgozunk rajta, hogy mihamarabb biztosítani tudjuk.
15. Küldtök számlát a csomagba?
A számlát elektronikus úton küldjük, így az ajándékcsomagban nem lesz benne, ha előre jelezted, hogy ajándékként szeretnéd küldeni a csomagot.
⸻
Visszaküldés és Panaszkezelés
16. Mi a teendő, ha sérült terméket kaptam?
Kérjük, küldj fotót a sérült termékről és a csomagolásról ügyfélszolgálatunknak, és rövid időn belül felvesszük veled a kapcsolatot a megoldás érdekében.
17. Visszaküldhetem a csokoládét, ha meggondoltam magam?
Élelmiszer esetén higiéniai okokból nem tudunk visszavételt biztosítani, kivéve ha a termék hibás vagy sérült.
⸻
Kapcsolat
18. Hogyan tudom felvenni veletek a kapcsolatot?
Elérhetőségeink megtalálhatók a “Kapcsolat” menüpont alatt. E-mailben és telefonon is állunk rendelkezésedre.